Wij zijn Bianca Drost, Bianca Smit en Linda Hollander.

En sinds 2011 zijn wij white orange, aangenaam!

white orange is een no-nonsense HR professional in Zuid-Holland met klanten uit heel Nederland. Bij elkaar opgeteld hebben wij meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van salarisadministratie, HR administratie en HR interim management. Dat is een flinke tijd en tevens één van onze onderscheidende kenmerken; ervaring.

En waar onderscheiden wij ons nog meer mee? Net als iedere andere HR professional zouden we ‘professioneel, deskundig, flexibel, servicegericht en klantvriendelijk’ kunnen zeggen. Maar dat zeggen we niet, want als dienstverlener zien wij dat eigenlijk als een vanzelfsprekendheid….

Nee, waar wij ons mee onderscheiden is dat wij het hele HR-proces uit handen nemen en namens jouw bedrijf optreden, alsof wij jouw bedrijf zijn. Je klanten hebben dus niet in de gaten dat ze met een externe partij te maken hebben. Wij kunnen dat, omdat we met je meedenken, meewerken en meebewegen. Scherp en snel. En ondertussen houd jij je met de core business van jouw bedrijf bezig.

En tot slot… wij zijn echte vakidioten, die met volle toewijding ons vak uitoefenen en bijhouden en op een, altijd, persoonlijke en duidelijke wijze met onze klanten communiceren.

white orange staat voor persoonlijk meedenken,
deskundig meewerken en flexibel meebewegen.